Faciliteter

Vi har masser af plads, en stor og flot skolegård, hvor vi spiser ved borde og bænke, når det er vejr til det, store velindrettede klasseværelser og en fællessal, hvor vi mødes til fælles oplæg og familiedage.

Naturen omkring os er ualmindelig smuk, og vi bruger den i undervisningen, når vi har daglig motion, og når vi tager på ture.

Vi cykler og går ture, svømmer i havet og undersøger dyr og planter ved kysten. 6 mountainbikes står klar til brug.

Vores nærmest nabo er Opholdsstedet i Bogense, som vi deler bygninger og udendørsarealer med.

Der er en flot park med boldbaner, trampolin, bålplads, køkkenhave, æbletræer, blomster og masser af plads.

Der er et veludstyret scooterværksted, et træ- og malerværksted og havemaskiner til vedligeholdelse af den store park.

Køkkenet er stort og har alt, hvad der skal til for, at der kan laves mad til mange mennesker og er samtidig en god læreplads for de elever, som har valgt køkkenlinjen i STU eller som valgfag i de andre klasser.